| Quizz | |
|
+56esperluette Wuxue LadyOscar emmaD Mademoiselle V Miriel Liewen manue MarianneJustineBrandon L_Alex cecilou41 Fofo Buttercup Aurore Cullen imonjo Math rosetyler Maleen MissAcacia archi Anna K. Miss Piou Piou Debby Angealyn kary Lise Bennet Nougatine anne shirley Bonnie LadyM Scarlett Unnie séli nathy's TaguanCdL Marianne serendipity Anne Elliot Elinor Resmiranda Emma toxicangel lorka mimidd Miss Smith Hermès Cinnamon Emjy Natacha Rostov Muezza Laure Clelie Ashley nephtis Nettie cat47 Camille Mc Avoy 60 participants |
|
Auteur | Message |
---|
Wuxue British countryside addict
Nombre de messages : 887 Age : 50 Localisation : Auvergne Date d'inscription : 04/06/2009
| Sujet: Re: Quizz Ven 21 Aoû 2009 - 9:06 | |
| Wentworth, comme 9 % des autres personnes qui ont fait ce test.
Wentworth est celui est fait pour moi !
Captain Wentworth. Persuasion's Captain Frederick Wentworth is a noble man, loving despite rejection. Like most spurned men, he has been angry and spiteful, but never inconstant. |
|
| |
Invité Invité
| Sujet: Re: Quizz Ven 21 Aoû 2009 - 9:38 | |
| Colonel Brandon. Sense and Sensibility's Colonel Brandon has something of a checkered past and has been hurt in love before, but he's not afraid to fall again if you'll let him. Ca me va |
|
| |
Elinor Ready for a strike!
Nombre de messages : 1116 Age : 35 Localisation : in Neverland... Date d'inscription : 17/06/2007
| Sujet: Re: Quizz Sam 22 Aoû 2009 - 0:07 | |
| Mr. Darcy. Pride and Prejudice's FitzWilliam Darcy is aloof, but he feels deeply. If he loves you, he's made up his mind for good, though you may not have noticed that that's how he feels. He is, of course, rather too convinced of his own worth and tends towards snobbery, but he has a good heart and will marry you despite what his relations might think. Parfait !!! |
|
| |
Liewen Stubborn creature
| Sujet: Re: Quizz Sam 22 Aoû 2009 - 16:09 | |
| Captain Wentworth. Persuasion's Captain Frederick Wentworth is a noble man, loving despite rejection. Like most spurned men, he has been angry and spiteful, but never inconstant. |
|
| |
L_Alex Delicate Romantic Spirit
Nombre de messages : 6034 Age : 48 Localisation : sur le quai de la gare avec Mr Thornton ! Date d'inscription : 21/10/2008
| Sujet: Re: Quizz Sam 22 Aoû 2009 - 19:02 | |
| Merci Lady Oscar !! Moi c'est Mr Darcy |
|
| |
LadyOscar Subtil compliment
Nombre de messages : 172 Age : 47 Localisation : En promenade avec Fitzwilliam Darcy Date d'inscription : 16/07/2009
| |
| |
esperluette Magnolia-White Ampersand
| Sujet: Re: Quizz Dim 23 Aoû 2009 - 19:21 | |
| Colonel Brandon. Sense and Sensibility's Colonel Brandon has something of a checkered past and has been hurt in love before, but he's not afraid to fall again if you'll let him. Moi je voulais le capitaine Wentworth...^^ |
|
| |
Wuxue British countryside addict
Nombre de messages : 887 Age : 50 Localisation : Auvergne Date d'inscription : 04/06/2009
| |
| |
esperluette Magnolia-White Ampersand
| Sujet: Re: Quizz Dim 23 Aoû 2009 - 21:28 | |
| Sans problème ! (C'est proposé avec tant d'enthousiasme que je ne peux pas refuser ) |
|
| |
nathy's Feedle-Dee-Dee!
| Sujet: Re: Quizz Sam 14 Nov 2009 - 15:53 | |
| Your result for The Are You a Janeite? Test ... JaneiteYou scored 92% Book Knowledge and 89% Janeite-ness! You know the books inside and out, and you have quite a bit of knowledge about Jane Austen herself. You are a true fan and deserving of the label "Janeite"! J'aime beaucoup ce test et je me suis améliorée depuis la première fois que je l'ai fait |
|
| |
Annwvyn Subtle scent of rain
Nombre de messages : 8654 Age : 35 Localisation : Paris Date d'inscription : 24/06/2009
| Sujet: Re: Quizz Sam 14 Nov 2009 - 18:06 | |
| J'ai tenté le quiz : quelle héroïne de JA êtes vous ?Je suis tombée sur Elizabeth et promis je n'ai pas triché ! EDIT : pour plus de crédibilité j'ai fait un autre test (celui avec les pourcentages.) Et là encore je suis tombée sur Lizzy ! Et ce qui est amusant c'est qu'objectivement j'ai aussi un peu d'Emma et un peu de Marianne ! Elizabeth Bennet 84% Emma Woodhouse 78% Marianne Dashwood 66%Elinor Dashwood 66% Lady Catherine 59% Charlotte Lucas 56% Jane Bennet 53% |
|
| |
Ju Gone With The Books
Nombre de messages : 12568 Age : 33 Localisation : In the Tardis, with Ten Date d'inscription : 15/05/2010
| Sujet: Re: Quizz Ven 21 Mai 2010 - 16:53 | |
| The Are You a Janeite? Test ...Heroine You scored 84% Book Knowledge and 71% Janeite-ness! Great job! You don't know every little detail about Austen and her works, but you must be a fan - which shows that you have excellent taste pas mal, je m'attendais à pire Which 'Pride and Prejudice' guy is for youDarcy which jane austen character are youElinor Dashwood As Marianne's older sister, Elinor lives at the other end of the emotional spectrum. She rarely reveals her intense feelings and is more concerned with being honest and loyal than having what she deserves. Even though her intentions are pure, she sets herself up for loss by constantly placing other people before her own needs. Overall, Elinor is gentle and rational but is just as capable of radical emotions (despite her withholding them) as her sister. Elinor Dashwood 91% Elizabeth Bennet 75% Jane Bennet 66% Marianne Dashwood 66% la même chose dans deux tests différents.. il doit y avoir du vrai |
|
| |
Atonement Ready for a strike!
Nombre de messages : 1105 Age : 29 Localisation : Nantes Date d'inscription : 05/11/2011
| Sujet: Re: Quizz Jeu 3 Jan 2013 - 20:08 | |
| J'ai tenté le quizz "Who are you in P&P ?" et je suis tombée sur Jane et Darcy à 100% tous les deux. Ca ne m'étonne pas beaucoup...Suit Elizabeth à 86%, Charlotte Lucas à 72%, Mr. Bingley à 43% et...Au seigneur ! J'ai 15% de Mr.Collins ! Par contre, 0% de Lydia ou Wickham. |
|
| |
Lady A The Lady of Shalott
Nombre de messages : 2079 Localisation : France Date d'inscription : 05/05/2012
| Sujet: Re: Quizz Dim 10 Fév 2013 - 15:16 | |
| Amusant, merci pour ces tests ! J'en ai fait deux. Celui du Guardian concernant la connaissance des romans de JA et celui concernant le gentleman qui me siérait le plus parmi les personnages des romans de JA ! Pour le premier j'ai répondu correctement à 14 questions sur 18, ce qui n'est pas mal et est un bon prétexte pour les relire Et pour le second j'ai eu un résultat inattendu mais non désagréable : Colonel Brandon ! |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Quizz | |
| |
|
| |
| Quizz | |
|